Mulla on ollut tänään ja on vielä huomiseen aamupäivään asti vuorokauden mittainen verenpaineseuranta. Saan taatusti huippulukemat, niin paljon tuo hinkkaava, hankaava ja verenkierron estävä helvetinkone käsivarressani ketuttaa!

Onneksi ketutusta lieventämään oli tänään saapunut useita postilähetyksiä, joista heti päällimmäisenä avasin Jaanalta Oulusta tulleen paketin eli kaverille kaulahuivihan sieltä löytyi... =) Huivi on virkattu ja idealtaan aivan mahtava! Kiitos, Jaana, laitan lisäpostausta huivista kunhan saan lapset maailmalle ja vähän enemmän aikaa... Ja kiva, että minun tekemäni huivin värivalinta osui kohdalleen!

Toiseksi avatussa kuoressa oli myös kaukaa saapunut kirjontakehys, Kierrätetään-blogin kautta minulle rantautunut aarre, jollaista olen jo pitkään kaipaillut tarvikevarastoani täydentämään!

Ja kolmannessa oli Book Depositarystä saapunut Nicky Epsteinin Knitting beyond the Edge, jota olen tässä iltasella huivivirkkauksen lomassa jo pariin kertaan lehteillyt... Namskis!

Eli summa summarum: huono verenpainepäivä, mutta erittäin hyvä postipäivä... Kyllä se mielialasaldo sittenkin plussan puolelle pujahtaa!