Täällä sairastetaan nyt urakalla. Minun selkäkipuni on onneksi hellittänyt - tai en oikeastaan tiedä onko, sillä pidän itseni turvallisesti huumattuna... =) Että jos höpöjä kirjoittelen, niin siinä syy... Isäntäkin on kotona, liekö eilen aavistellut tulevansa itsekin kipeäksi tai olettanut, että muuten kotona tarvitaan, kun päätti pitää kaksi etätyöpäivää. Hyvä niin, minä menen jo huomenna töihin. Esikoinen päätti sitten sairastua kunnolla: kuumetta oli tänä aamuna 38,8 ja kurkku kipeänä. Ei taida olla pojalla asiaa kouluun tällä viikolla.

Kun kerran lääkkeet purevat, minä otin taas käsityöt esiin. Menossa on varsinaista lohtuneulontaa, RYC:n siloisensuloisesta bambulangasta neulon keväistä kaulaliinaa. Sain aikoinaan ihanalta SNY:ltäni (Secret Woolin Katjalta) kaksi kerää luonnonvaaleata, ja ostin viime viikolla paikallisesta lankakaupasta kaksi kerää maitokahvin väristä kaveriksi, ja noista nyt sitten teen, kaksinkertaisena neuloen. Malli tietysti taas omien kulmakarvojen takaa... =) Kaikki muut keskeneräiset (bolero, harmaa kolmiohuivi, turkoosi kolmiohuivi ja harmaasävyinen Pelagia-huivi) saavat nyt odottaa vuoroansa.

Olen yrittänyt viime päivinä ahkeroida Ravelryssäkin, olen täydentänyt sinne valmiita projektejani tämän vuoden puolelta ja oikeastaan lähinnä helmi- ja maaliskuun ajalta. Niitä on aika paljon... ;-) Huomaan muuten, etten pääse töistä eroon tuollakaan; koko ajan löydän pieniä ja ärtsyjä piirteitä toiminnoissa, joihin toivoisin muutosta... Kerran testaaja, aina testaaja, näköjään.