Täällä on kivaa! Saavuimme eilen hulppeaan lomailukotoomme, ja lämmitimme ihan ensi töiksemme saunan. Iltasella rauhoituimme ja iltaa lähdimme sitten viettämään Lahteen, sillä siippani oli etukäteen selvittänyt, ett siellä tietyssä ravintolassa esiintyisi Marko Haavisto ja Poutahaukat. Kyseinen bändi on siipan suosikkeja, mutta viime yön jälkeen myös minun... =) Olipa hieno keikka, ei voi muuta sanoa! Mies virnuilikin tänään, että eilisen jälkeen minut pitää enää käännyttää Neil Youngin ja Kari Peitsamon faniksi, sillä nyt on Marko Haavisto nähty ja marraskuussa on vuorossa Randy Newmanin konsertti. Olen minä kyllä Peitsamonkin keikalla nähnyt, mutta totesin, että Neil Youngin konserttiin minua ei kyllä koskaan saada, siihen vedän rajan. Joku tolkku siihenkin, missä määrin jaksan näitä äijiä katsella...;-)

Tänään olemme harrastaneet liikuntaa ihan urakalla. Etsimme frisbee-golf -radan ja tähän mennessä olemme vetäneet sen läpi kolmeen kertaan, lisäksi olemme kävelleet reippaasti joka paikkaan (no ei sentään kauppaan, sinne on 5 kilsaa suuntaansa...), minä uskollisesti kävelysauvojani mukana roikottaen. Veikkaan, että aamulla kyllä huomaa taas tehneensä...

Huomenna on sitten kotiinpaluun aika. Täällä voisi kyllä maleksia ihan enemmänkin, lukaali on upea ja hyvin varusteltu, olohuoneen nojatuoleissa on suorastaan hävyttömän kiva istuskella ja neuloa. Ai neuloa mitäkö? Kehtaako tuota kertoakaan... sukkia! Sain toiset sniikkerini valmiiksi ennen reissua, mutten ehtinyt niitä päätellä, joten odottavat vuoroaan kotona. Juuri tunti sitten sain valmiiksi ensimmäiset sellaiset sukat, joissa kantapää on neulottu viimeiseksi. Myönnettävä on, että tuollaiset kantapäät sopivat minun hipiälleni hyvin! Ensimmäiset sukat ovat kokeilumalliset ja tulevat omaan käyttööni, ne on neulottu pinkkipätkärääkätystä Nallesta - ei ole minun omin värini, mutta tempaisin tuon kerän summanmutikassa sukkalankalaatikosta ja annoin mennä. Nyt on jo työn alla toinen pari, tällä kertaa seiskaveikan vihreästä raidasta ja nämä sukkaset pääsevät siippani jalkoihin.  Kokeilun vuoksi teen näistä lyhytvartisia, sniikkerityyppisiä siis, riittää paremmin tuo kärsivällisyys... =)

Huomasin saaneeni tunnustustakin... Olen erittäin otettu, ja bloggaan asiasta vähän tarkemmin huomenna, jos ja kun kerkeän. Mutta kiitos jo tässä vaiheessa, Marle. Perustelusi saivat minut (melkein) sanattomaksi.