Unohdinpa sitten laittaa kuvan ja selostuksen Kuopuksen kevätmyssystä. Hyvä syy kirjoitella näin nopeasti uusi postaus... =)

Neuloin Cotton Gardenin Violaa kaksinkertaisena neidin toiveiden mukaisesti, tosin Kuopus osaa hivellä äidin itsetuntoa: "Äiti, kyllä sä tiedät, mitä mä haluan... Ja mä tiedän, että sä osaat kyllä tehdä sellaisen, josta mä tykkään." No, öh, punastumattahan tuollaisia kehuja ei voi kuunnella. Ja ainakin siitä päätellen, että myssy on valmistumisestaan asti ollut aina päässä, se oli sitten mieluisa.

Kuvat sain kerrankin otettua lähes autenttisessa tilanteessa, neiti oli lähdössä kouluun myssy ensimmäistä kertaa päässään, ja sopivasti päällä oli myös takki, johon tuo myssy tehtiin sopimaan. Minusta ne sopivatkin oikein hyvin yhteen. vai mitä olette mieltä?

Lankaa sain tähän kulumaan 76 g. Päivitin tuossa juuri maaliskuun kulutusta lankalaihis-sivulleni, ja ilokseni sain todeta, että varsin työntäyteisestä maaliskuusta huolimatta (ylitöitä kolmena viikonloppuna + pitkiä päiviä) sain kulutettua lankaa 1 391 g. Ja huhtikuukin on alkanut lupaavasti (niskajumeista huolimatta), sillä tässä kuussa lankaa on kulunut jo reilut 800 g.

***

Kiitos taas kommenteista. Niskakin jakselee paremmin, vaikka joudun jatkuvasti hillitsemään itseäni, etten tarttuisi sohvarahilla oleviin neuleisiin, ainakaan pitkäksi aikaa... Juu, myönnän, vähän olen neulonut Esikoisen villapaitaa ja hamsterikuukauden vuoksi kesken jäänyttä torkkupeittoa. Mutta vain hetken kerrallaan. Tänään olen jo kyennyt voileipääkin syömään - jepjep, niin pahasti tuo leuka oli jumissa, ettei edes pehmeätä leipää vielä eilen kyennyt puremaan.