Hamsterikuukausi on virallisesti ohi. Yritin vielä viimeisenä iltana innostua jostain nopeasta työstä, mutta yritykseksi jäi. Tein työtöitä jonkin verran yli virallisen työajan ja siitä kun sitten ajelin kotiin, oli ilta jo niin pitkällä, että aika hupeni ohjelehtien lukemiseen ilman, että näkyvää tulosta olisi tullut. Toisaalta, miksi olisikaan enää pitänyt riuhtoa, sillä hamsterikuukauteni mahtava kulutustulos oli peräti 5 200 g. Olen itsekin äimistynyt moisesta ahkeruudesta.

Eniten olen äimistynyt siitä, että oikeastaan kaikki hamsterituotoksetkin olivat ihan järkeviä ja suurin osa niistä on jo käytössä. Iloisin olen siitä, että sain kulutettua muutamia ikuisuuden varastossa roikkuneita lankakeriä kohtuullisen järkeviin juttuihin, ja muutenkin olen tainnut viimeinkin oppia jotain: ettei lanka maailmasta lopu. Kyllä kai sen jo voisi uskoa.

Hirveästi ei mieli tee uutta lankaa hankkia, mutta koska tänään on Länskäri-neulojien maaliskuun tapaaminen ja Zeldan mukana saattaa tulla tyrkylle jotain ihanaa ja värikästä, olen jo henkisesti valmistautunut siihen, että jonkin ihanan vyyhdin tai vaikka kaksi voisi vaikka ostaakin... Toisaalta rahatilanne ei kyllä juuri sen suuremmille ostoksille tilaa annakaan...

Mutta tässä vielä viimeinen hamsterituotos:

Kolmanteen koristetyynyyn sain tuunattua vielä päällisen. Peittoneliön malli on Dream Catcher eli unensieppaaja, lankoina seiskaveikkaa ja Tennesseetä. painoa kahdelle neliölle ja ne yhteenliittäville ketjusilmukkaketjuille tuli 128 g.

Vielä on yksi tyyny päällystettävänä, ja siihenkin on jo idea, jota alan toteuttaa tänään neuletapaamisessa.